niedziela, 28 sierpnia 2016

CZEGO NIE LUBIĘ W FITNESSOWEJ BLOGOSFERZE

Były już wpisy na innych blogach o tym, co jest wkurwiające na blogach podróżniczych, kulinarnych, lajfstajlowych i wielu wielu innych. Natomiast jakoś nie znalazłem niczego o blogach sportowych. Pora więc to naprawić.










PAVEL TSATSOULINE - WIELKIE WEJŚCIE ODWAŻNIKÓW KULOWYCH

Czwarta już książka Pavla Tsatsoulina, którą opisuję na tym blogu, która przedstawia trening siłowo-kondycyjny z wykorzystaniem kettli.




















sobota, 20 sierpnia 2016

PAVEL TSATSOULINE - KULOODPORNE MIĘŚNIE BRZUCHA

Kolejna świetna książka Pavla Tsatsoulina poświęcona treningowi mięśni brzucha.






















wtorek, 16 sierpnia 2016

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PLAN TRENINGOWY?

Sporo wpisów na tym blogu poświęciłem układaniu programu treningowego. Jednak cały czas dostaję pytania od Czytelników na ten temat i uznałem, że nie poruszyłem tutaj najważniejszej kwestii.











poniedziałek, 15 sierpnia 2016

JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO TRENINGU?

Jeżeli czytasz ten wpis, to najprawdopodobniej chcesz zacząć trenować, być może już od pewnego czasu trenujesz, ale masz problem żeby się zmotywować do regularnych ćwiczeń.












wtorek, 9 sierpnia 2016

FAKTY NA TEMAT PICIA WODY

To, że człowiek składa się w większości wody i należy dużo jej pić, ponieważ jest to niezbędne dla naszego życia wie każdy. Tyle, że na tym kończy się wiedza większości ludzi na temat wody. W tym wpisie chciałbym zebrać wszystkie istotne fakty na temat wody.










czwartek, 4 sierpnia 2016

MOTYWACJI NIE DA SIĘ KUPIĆ

"Jak kupię sobie karnet na siłownię, to będę ćwiczył. Tak to by mi się nie chciało, a jak zapłacę to będę miał motywację". "Nie znoszę biegania, ale jak kupię sobie buty za 200zł i pulsometr to będzie to dla mnie motywacją, żeby co wieczór wyjść na dwór i zrobić te kilka kilometrów". Znacie te wymówki, prawda?







poniedziałek, 1 sierpnia 2016

45 MINUT BIEGU BEZ ZATRZYMANIA

Tyle ostatnio udało mi się przebiec podczas ostatniego biegania. Biorąc pod uwagę, że biegam dopiero od niecałych 2 miesięcy średnio 3 razy w tygodniu i jak zaczynałem, to przebiegnięcie 5 minut bez zatrzymania było dla mnie osiągnięciem, uważam że to całkiem niezły wynik.