piątek, 2 stycznia 2015

POMPKI I PODCIĄGANIE W PIGUŁCE

Niedawno znalazłem trzy filmiki pokazujące rozmaite odmiany pompek i podciągania na drążku. Wiele z nich na pewno już widzieliście na filmikach street workoutowych i zastanawialiście się, w jaki sposób sami możecie się tego nauczyć.














Dodatkowym atutem tych nagrań jest to, że nie jest to luźna składanka różnych ćwiczeń czy trików, lecz wszystkie ruchy są pogrupowane od najprostszych do coraz trudniejszych, co sprawia że mogą być ogromną pomocą przy rozwijaniu swoich umiejętności. Jako, że od dłuższego czasu ćwiczę systemem "zaprawy więziennej" zaproponowanego przez Paula Wade'a w książkach "Skazany na trening" 1 i 2, postaram się wykorzystać te nowe ćwiczenia jako urozmaicenie normalnych treningów.

Ponieważ w tych nagraniach wiele ruchów jest naprawdę wymagających, dlatego po rozgrzewce trening będę rozpoczynał od kilku trenowania niewielkiej liczby powtórzeń najtrudniejszego ćwiczenia, na jakie w danej chwili jestem sobie w stanie pozwolić (jednego dnia będzie to jakaś odmiana pompek, a drugiego podciągnięć), co będzie nie tylko zwiększaniem kontroli nad własnym ciałem, ale także dobrym treningiem na siłę maksymalną.

Po kilku powtórzeniach takiego ruchu, kiedy nie będę się czuł zmęczony, tylko pobudzony i będę czuł, że jeszcze sporo jestem w stanie zrobić, wykonam normalny trening wg systemu zaprawy więziennej. Zobaczymy, czy dzięki takim urozmaiceniom programu treningowego szybciej będę nabierał siły. A teraz koniec gadania i czas na filmiki.


Różne odmiany pompek, zarówno normalnych, jak i dipów, w staniu na rękach jak i planche push ups.



Podciąganie i wszystko co można z tego wykombinować, czyli muscle upy, front lever, back lever itepe itede.



Tylko klasyczne pompki ale za to z rękami na kółkach, które znacznie zmniejszają stabilność. Opcja z bawieniem się ogniem tylko dla odważnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz