niedziela, 30 listopada 2014

CHCIAŁBYM POĆWICZYĆ, ALE MI SIĘ NIE CHCE

Na dworzu jest zimno, szaro, a dzień jest coraz krótszy. Zatem pora napisać coś, dla tych wszystkich z Was, którzy chcieliby w końcu zacząć trenować, ale macie naprawdę poważne powody, aby zostać w domu. Poważne rzecz jasna, tylko w Waszym mniemaniu.








czwartek, 27 listopada 2014

CO ZROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ? TRENING CARDIO A PRZYROST MASY, SAUNA I PAS NEOPRENOWY

Dzisiaj napiszę o tym, czy trening cardio (bieganie, jazda na rowerze itd.) mogą spowodować przyrost masy mięśniowej, czym często martwią się Panie które chcą się pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej. Oprócz tego postaram się wyjaśnić, czy chodzenie na saunę oraz ćwiczenie z pasem neoprenowym może pomóc w pozbyciu się nadwagi.














poniedziałek, 24 listopada 2014

GDZIE SIĘ TAK SPIESZYSZ? GONI CIĘ KTOŚ?

Ostatnie dwa wpisy na blogu były na temat tego, jak ćwiczyć by zrzucić zbędne kilogramy. Doszedłem jednak do wniosku, że muszę napisać o czymś, co powoduje, że wielu ludzi rezygnuje po stosunkowo krótkim czasie z ćwiczeń. Nieważne, czy chcą schudnąć, czy nabrać masy, czy osiągnąć jakikolwiek inny cel, powód zawsze jest ten sam: chcą go osiągnąć jak najszybciej i broń Boże się przy tym nie zmęczyć.








niedziela, 23 listopada 2014

CO ZROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ? BRZUSZKI, WZNOSY NÓG ITD.

W poprzednim wpisie na temat odchudzania napisałem, że jedną z najskuteczniejszych metod zrzucenia zbędnych kg jest trening aerobowy. Dzisiaj napiszę, jak to się ma do ćwiczeń typu brzuszki, wznosy nóg itd.










niedziela, 16 listopada 2014

CO ZROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ? TRENING AEROBOWY

Niedawno pewna osoba zapytała się mnie: "Paweł, a mógłbyś mi polecić jakieś ćwiczenia, żeby zrzucić zbędne kilogramy?" Ciekawe pytanie i przy okazji dobry temat na serię wpisów. Z początku myślałem, że jeden wpis załatwi sprawę, ale że wokół odchudzania narosła cała sterta różnych dziwnych mitów, to będę musiał się na ten temat nieco bardziej rozpisać. Na początek napiszę o treningu aerobowym.

wtorek, 11 listopada 2014

PÓŁPOMPKI NA 1 RĘCE

Powoli zbliżam się do kolejnego ćwiczenia, które kiedyś wydawało mi się niemożliwe do wykonania, czyli pompka na jednej ręce. Jak każde ćwiczenie unilateralne, wymaga ona dobrej techniki, aby uniknąć niepotrzebnych asymetrii. Półpompka na jednej ręce jest dobrym ćwiczeniem przygotowującym do wykonywania pełnych pompek na jednej ręce.

sobota, 1 listopada 2014

NADCHODZI ZIMA

Będzie to moja pierwsza zima od momentu powrotu do treningów. Do tej pory ćwiczyłem sobie w ciepełku, na słoneczku, a teraz będę musiał zmierzyć się z zimnem, śniegiem i niejednokrotnie treningami po zmroku.