wtorek, 24 czerwca 2014

POMPKI NA PORĘCZACH

Pompki na poręczach są prostym, a przy okazji skutecznym ćwiczeniem wzmacniającym klatkę piersiową oraz tricepsy. Możesz je włączyć do swojego treningu, jeśli robienie zwykłych pompek nie jest już dla Ciebie wyzwaniem.







niedziela, 8 czerwca 2014

PODCIĄGANIE AUSTRALIJSKIE

Podciąganie na drążku jest wspaniałym ćwiczeniem wyrabiającym górne partie mięśni grzbietu oraz mięśnie ramion. Jak każde ćwiczenie z masą własnego ciała posiada nieskończenie wiele odmian.








sobota, 7 czerwca 2014

STREET WORKOUT, CZYLI SIŁOWNIA BEZ SIŁOWNI

W dzisiejszych czasach wydaje się, że aby wyrobić sobie siłę oraz imponujący wygląd, należy udać się na siłownię. Otóż nie zawsze tak było. Znane nam dzisiaj siłownie ze sztangami i maszynami oporowymi są wynalazkiem z połowy ubiegłego stulecia, a mimo to wcześniej ludzie też potrafili być potwornie silni i wyrzeźbieni, mimo że nigdy na siłowni nie byli.










wtorek, 3 czerwca 2014

poniedziałek, 2 czerwca 2014

WZNOSY NÓG W ZWISIE

Wznosy nóg w zwisie to proste ćwiczenie na mięśnie brzucha, które może przynieść naprawdę zadowalające efekty.